مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-04-29سياسي

مردم نتیجه یک ماه روزه داری را در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتند


مردم سراسر ایران اسلامی از جمله مردم گراش، امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس، نتیجه یک ماه روزه داری و عبادت خدا را به نمایش گذاشتند.

- ، حجت الاسلام محمد باقر بخشایش پور در خطبه های نمازجمعه شهرستان گراش از پایداری قهرمانانه و دلیرانه مردان و زنان انقلابی روزه دار این شهرستان که در هوای نسبتاً گرم گراش در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تقدیر کرد و گفت: شما برادران و خواهرانی اخلاص در عبودیت و بندگی خدا را در این راهپیمایی امروز کاملاً نشان دادید، چون یک ماه رمضان تمرین مقاومت کردید و امروز روزی بود که این مقاومت تمرین شده را به عنوان یک نتیجه تحقق شده، در برابر سرسخت ترین دشمنان خدا نمایش دادید.

وی افزود: آن مقاومتی که بر همه مقاومت ها امتیاز دارد، مقاومت در برابر دشمنان خداست و اینکه امام بزرگوار ما جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس معین کردند، به خاطر این بود که ما در جمعه آخر ماه رمضان باید نتیجه یک ماه روزه را نمایش دهیم و این اظهار آمادگی از نظر مقاومت در برابر سرسخت ترین دشمنان خداست که در روی کره زمین استکبار جهانی و مولود نامشروعش اسراییل است.

امام جمعه گراش تاکید کرد: امروز با این راهپیمایی بالاترین عمل و با فضیلت ترین عبادت را به عنوان راهپیمایی در دفاع از مظلوم و در مقابله و مبارزه با ظالمی مثل اسراییل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نتیجه یک ماه روزه داری را در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتند

مردم نتیجه یک ماه روزه داری را در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتند