مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-04-29بين الملل

اسماعیلی: فرهنگ مقاومت در جهان بشریت کارآمد و اثرگذار است


رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه مقاومت در برابر خوی تجاوزگری باعث اقتدار و سربلندی مردم می شود، گفت: امروز فرهنگ مقاومت در جهان بشریت به عنوان فرهنگ کارآمد و اثرگذار شناخته می شود.

- ، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور همزمان با گرامی داشت روز قدس اظهار داشت: در جهت تبیین ادبیات کاربردی و مؤثر حمایت از مظلومان در سراسر جهان بشریت، وظیفه ای است که در تعالیم دینی به عهده مسلمانان جهان گذاشته شده و فرقی نمی کند که در کجای دنیا و کشورهای عراق، یمن، لبنان، لیبی، افغانستان و سوریه باشد.

رییس دفتر رییس جمهور عنوان کرد: در بین همه مظلومان، مردم فلسطین مظلوم ترین هستند که 70 سال است تحت ظلم رژیم جعلی و اشغالگر قرار گرفته اند و بدترین انواع ظلم ها در حق آنها روا داشته شده است اعم از کشتن زن، فرزند، کودک و پیر و جوان و تخریب منزل و آوارگی و دربه دری و اینها مظلوم ترین انسان های قرون اخیر جهان بشریت هستند.

وی تصریح کرد: خدای بزرگ را شاهد هستیم که با ندای امام راحل که جمعه پایانی ماه رمضان را در سراسر جهان فرا خواند و علاوه بر آن به دلیل حمایت هایی که جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین در عرصه های مختلف انجام داد، این مظلومان الحمدلله با این کمک و حمایت مردمی و با مقاومتی که از انقلاب اسلامی ایران و از شهید بزرگوار سردار ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: فرهنگ مقاومت در جهان بشریت کارآمد و اثرگذار است

اسماعیلی: فرهنگ مقاومت در جهان بشریت کارآمد و اثرگذار است