مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-29سياسي

پیکر پاک شهید «ناصر حلفی» در سوسنگرد تشییع می شود


پیکر پاک و مطهر شهید «ناصر حلفی» پس از 34 سال دوری از وطن در زادگاهش سوسنگرد تشییع می شود.

- جمیل حلفی برادر شهید تازه تفحص شده ناصر حلفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر شهید ناصر حلفی پس از 34 سال دوری از میهن و غربت در روزهای گذشته به خاک وطن بازگشت.

وی بیان کرد: آیین تشییع پیکر پاک شهید ناصر حلفی با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه نهم اردیبهشت سال 1401 همزمان با روز جهانی قدس از ساعت 15 در زادگاهش برگزار می شود.

برادر شهید ناصر حلفی بیان کرد: آیین تشییع پیکر پاک این شهید تازه تفحص شده از زادگاهش روستای حلاف حسن در مسیر الله اکبر شهر سوسنگرد از توابع شهرستان دشت آزادگان انجام می شود و مردم خوزستان با این فرزند دلیر خود وداع می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر پاک و مطهر شهید ناصر حلفی به آرامستان سید محسن مشعشعی منتقل می شود و در کنار پدر و مادر مرحومش آرام می گیرد.

برادر شهید ناصر حلفی از اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، جوانان خوزستانی و مسئولان دعوت که در آیین تشییع پیکر پاک این شهید تازه تفحص شده حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سرباز شهید ناصر حلفی فرزند عوفی است که در تاریخ یکم خرداد ماه سال 1346 به عنوان نخستین فرزند خانواده در روستای حلاف ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهید «ناصر حلفی» در سوسنگرد تشییع می شود

پیکر پاک شهید «ناصر حلفی» در سوسنگرد تشییع می شود