مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-04-29سياسي

آغاز راهپیمایی روز قدس/محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی توسط زنجانی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مراسم راهپیمایی روز قدس از لحظاتی قبل با حضور اقشار مختلف مردم زنجان از میدان قائم این شهر به سمت میدان رسل و مصلای نماز جمعه این شهر آغاز شده است.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه زنجان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته ها جنایات رژیم کودک کش و جنایات کار صهیونیستی را محکوم کردند.

مراسم راهپیمایی مردم در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، ماهنشان، خرمدره، طارم، ایجرود و سلطانیه و در شهرهای مختلف و مناطق و روستاهای استان آغاز شده و با حضور با شکوه مردم ادامه دارد.

اعلام شکایت علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بر این اساس همزمان با روز جهانی قدس مردم انقلابی زنجان ضمن تنظیم یک شکوایه و امضای طومار علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی با اعطای وکالت به مرکز وکلای دادگستری ایشان را به عنوان وکیل ملت ایران برای شکست دادن طرح معامله قرن و پیگیری شکوایه در مجامع بین المللی انتخاب کردند.

  در متن این شکوایه اینگونه آمده است: رژیم اشغالگر قدس همه روزه مشغول جنایت، تجاوز به حقوق و کشتار مردم بی دفاع فلسطین است به علاوه دائما با اقدامات شرارت آمیز مستقیم یا نیابتی از جمله تجاوز نظامی به همسایگان و حمایت های آشکار و پنهان از گروه های تروریستی در حال آتش افروزی و ایجاد ناامنی در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز راهپیمایی روز قدس/محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی توسط زنجانی ها

آغاز راهپیمایی روز قدس/محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی توسط زنجانی ها