مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-29بين الملل

آغاز مراسم روز جهانی قدس پس از دو سال محدودیت کرونایی


امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از 90 کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود .

- راهپیمایی روز قدس 1401 بعد از دو سال که به خاطر مسایل کرونایی با حضور مردم برگزار نمی شد، امسال در آخرین جمعه ماه رمضان از ساعت 10 صبح در تهران ار مسیرهای ده گانه به سمت دانشگاه تهران و در سایر استان ها از مبادی تعیین شده آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از 90 کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود .

امسال نیز راهپیمایان روزه دار با در دست داشتن تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی توسط صهیونیست ها یاد و خاطره بیش از چهل سال اسارت آنان را گرامی داشته اند.

این خبر در حال بروزرسانی است.

هم چنین پلاکاردها و پرچم های با مضامین محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در دست دارند.

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم روز جهانی قدس پس از دو سال محدودیت کرونایی

آغاز مراسم روز جهانی قدس پس از دو سال محدودیت کرونایی