مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-04-28سياسي

تصویب 2میلیارد ریال بودجه برای ارتقای تجهیزات آموزشی مدارس آستارا


جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا برگزار و مسئولان از تصویب بودجه دو میلیارد ریالی برای ارتقای تجهیزات آموزشی مدارس آستارا در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به این شهرستان خبر دادند.

- ، امام جمعه آستارا امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا با گرامیداشت فرا رسیدن هفته معلم و یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: امروز کلید هر توسعه ای در جامعه تربیت نسل جدید و انتقال دانایی به آنها بوده که در این فرآیند نقش نظام تعلیم و تربیت به عنوان رکن اصلی بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام محمد جواد باقری مدارس سرشار از استعداد دانش آموزانی است که درست هدایت نمی شوند از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا به استعداد دانش آموزان توجه کرده و آنها را شناسایی کنند.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه گزارش هایی از برخی معلمان در مدارس مبنی بر اینکه صحبت هایی علیه دین و نظام می کنند شده است، گفت: باید از این لحاظ نظارت بیشتری بر مدارس انجام و در گزینش نیروهای آموزش و پرورش دقت شود.

وضعیت تزریق دُز سوم واکسن کرونا در آستارا مطلوب نیست فرماندار آستارا نیز در این جلسه از تصویب 2 میلیارد ریال بودجه برای ارتقای تجهیزات آموزشی مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ در سفر وزیر آموزش و پرورش به آستارا مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 2میلیارد ریال بودجه برای ارتقای تجهیزات آموزشی مدارس آستارا

تصویب 2میلیارد ریال بودجه برای ارتقای تجهیزات آموزشی مدارس آستارا