مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-04-28پزشكي

استاندار تهران: 5 مرکز انتقال خون در استان تهران راه اندازی می شود


محسن منصوری استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به استقبال خوب مردم از پویش اهدای خون در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برخی محدودیت ها طی دو سال اخیر، میزان اهدای خون کاهش قابل توجهی داشته است که این موضوع می تواند برای حوزه سلامت مشکل ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: با کمرنگ شدن کرونا، این موضوع در حال رفع شدن است اما با کمال تاسف زیرساخت های این حوزه نیز در سال های گذشته افت کرده و بعضی از مراکز تعطیل و جمع آوری شده است.

استاندار تهران با تاکید بر توسعه مراکز اهدای خون در شهرستان ها برای تامین خون مورد نیاز بیماران پایتخت افزود: باید فضاهای مناسب برای استقرار مرکز اهدای خون ایجاد شود که باتوجه به افزایش مراجعات بیماران و رشد تعداد تخت های بیمارستانی در استان تهران، پیگیر توسعه زیرساخت ها و افزایش نیروی انسانی هستیم.

منصوری با اشاره به حضورش در اداره کل انتقال خون استان تهران که به منظور تقدیر از زحمات کارکنان این مرکز و همچنین برای اهدای خون انجام گرفت، افزود: در این بازدید، طی جلسه ای با مدیرعامل سازمان و مدیرکل انتقال خون تصمیمات خوبی برای سال 1401 اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد طی سال جاری 5 مرکز را در استان تهران مجدد فعال کنیم و دولت نیز زیرساخت های آن را فراهم کند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: 5 مرکز انتقال خون در استان تهران راه اندازی می شود

استاندار تهران: 5 مرکز انتقال خون در استان تهران راه اندازی می شود