مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-28پزشكي

استاندار تهران: 5 مرکز انتقال خون در استان تهران راه اندازی می شود


به منظور افزایش ظرفیت های اهدای خون، طی سال جاری 5 مرکز انتقال خون در شهرستان های پرند، پردیس، اسلامشهر، ورامین و شهریار راه اندازی و 30 نفر نیروی انسانی در این حوزه جذب می شود.

- محسن منصوری استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به استقبال خوب مردم از پویش اهدای خون در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برخی محدودیت ها طی دو سال اخیر، میزان اهدای خون کاهش قابل توجهی داشته است که این موضوع می تواند برای حوزه سلامت مشکل ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: با کمرنگ شدن کرونا، این موضوع در حال رفع شدن است اما با کمال تاسف زیرساخت های این حوزه نیز در سال های گذشته افت کرده و بعضی از مراکز تعطیل و جمع آوری شده است.

استاندار تهران با تاکید بر توسعه مراکز اهدای خون در شهرستان ها برای تامین خون مورد نیاز بیماران پایتخت افزود: باید فضاهای مناسب برای استقرار مرکز اهدای خون ایجاد شود که باتوجه به افزایش مراجعات بیماران و رشد تعداد تخت های بیمارستانی در استان تهران، پیگیر توسعه زیرساخت ها و افزایش نیروی انسانی هستیم.

منصوری با اشاره به حضورش در اداره کل انتقال خون استان تهران که به منظور تقدیر از زحمات کارکنان این مرکز و همچنین برای اهدای خون انجام گرفت، افزود: در این بازدید، طی جلسه ای با مدیرعامل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: 5 مرکز انتقال خون در استان تهران راه اندازی می شود

استاندار تهران: 5 مرکز انتقال خون در استان تهران راه اندازی می شود