مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-04-28سياسي

جامعه اسلامی مدیران: ترک سرزمین های اشغالی سرنوشت محتوم صهیونیست هاست


غاصبان سرزمین مقدس فلسطین باید هرچه زودتر سرزمین های غصب شده فلسطین را ترک و به صاحبان آن برگردانند و این سرنوشت محتوم و تاریخی آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مدیران به مناسبت فرارسیدن روز قدس بیانیه ای با عنوان مظلوم اما مقتدر صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: راهپیمایی امسال روز قدس در شرایطی برگزار می شود که به مدت دو سال به جهت شیوع بیماری منحوس کرونا از برگزاری آن محروم بودیم و میسر نشد که فریاد فلسطین مظلوم را همچون گذشته با حضور مردم به گوش جهانیان برسانیم.

از طرف دیگر، کرونا تاثیری بر جنایات صهیونیست ها نداشت و رژیم صهیونیستی برای سرکوب مبارزات فلسطینیان در سرزمین های اشغالی و به خاک و خون کشیدن جوانان و کودکان فلسطینی از هیچ جنایتی فروگذار نکرد و این سرزمین مقدس را به یک پادگان تروریستی علیه ملت های مسلمان تبدیل نمود.

  رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست در پروژه معامله قرن، سیاست عادی سازی روابط با کشورها و دولت های عربی را در پیش گرفت و  با نشست های دوجانبه و چندجانبه تلاش کرد مردم بی پناه فلسطین را تنها بگذارد و ایران اسلامی را هم در حمایت از جبهه مقاومت محدود سازد.

در این راستا اجلاس اسراییلی-عربی-آمریکایی اخیر را در صحرای نقب با حضور مسئولین سیاست خارجی آمریکا، مصر، امارات، مغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی مدیران: ترک سرزمین های اشغالی سرنوشت محتوم صهیونیست هاست

جامعه اسلامی مدیران: ترک سرزمین های اشغالی سرنوشت محتوم صهیونیست هاست