مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-28حوادث

ناجا: صف مردم از برهم زنندگان جداست/بازگشایی سراوان با اقناع سازی مردم صورت گرفت


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه امروز پلیس برای بازگشایی لندفیل سراوان در منطقه حضور یافت، گفت: متأسفانه تعدادی از افراد از این مطالبه به حق مردم سوء استفاده می کردند که با اشرافیت پلیس این افراد شناسایی شدند و با اقناع مردم سایت سراوان بازگشایی شد.

- سرهنگ رسول زاده دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فرصت 20 روزه ای که برای رفع سد معبر لندفیل سراوان به مردم داده شد، اظهار کرد: امروز عوامل پلیس با حکم قضایی و برابر مصوبات شورای تأمین و در راستای شرح وظایف اصلی خود که همانا تأمین نظم و امنیت شهروندان است برای بازگشایی لندفیل سراوان در منطقه حضور یافتند.

وی با تأکید بر حل مشکل سایت زباله سراوان گفت: این مسئله باعث بروز مشکلات زیست محیطی و مشکلات عدیده ای برای شهروندان به ویژه مردم بخش سراوان نیز شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به همکاری خوب اهالی سراوان با پلیس بیان کرد:  امروز عوامل پلیس در منطقه حضور پیدا کردند و مردم سراوان نیز همکاری بسیار خوبی داشتند و الحمدالله اوایل صبح سایت باز شد، مردم اقناع شده و مشکل نیز برطرف شد.

رسول زاده با اشاره به حضور برخی عوامل برهم زننده نظم و امنیت در موضوع سراوان افزود: متأسفانه تعدادی از افراد از این مطالبه به حق مردم سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا: صف مردم از برهم زنندگان جداست/بازگشایی سراوان با اقناع سازی مردم صورت گرفت

ناجا: صف مردم از برهم زنندگان جداست/بازگشایی سراوان با اقناع سازی مردم صورت گرفت