مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-28حوادث

89 سارق سیم برق با 182 فقره سرقت در کرمانشاه دستگیر شدند


رییس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گفت: فروردین امسال نیز 182 فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال کشف و 89 سارق نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ فرزاد اکبری رییس پلیس پیشگیری کرمانشاه در دیدار با مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اظهار داشت: فروردین امسال نیز 182 فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال کشف و 89 سارق نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این مقدار کشفیات نسبت به فروردین سال گذشته 50 درصد و تعداد دستگیری ها نیز 8 درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گفت: سال گذشته و با تلاش ماموران کلانتری ها و پاسگاه های استان 2 هزار و 388 فقره سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال آن کشف و دراین راستا 853 سارق دستگیر و تحویل محاکم فضایی شدند.

وی در ادامه سرقت را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: در این راستا پلیس پیشگیری تلاش دارد به طریق مختلف از جمله تعامل با اقشار مختلف جامعه، نهادها و دیگر ادارات مسؤول با آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان و افزایش گشت های هدفمند از وقوع سرقت پیشگیری کند.

رییس پلیس پیشگیری کرمانشاه همچنین از شرکت توزیع برق خواست اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از سرقت سیم برق با استفاده از گشت زنی توسط سیم بانان، تعویض شبکه برق به کابل خود نگهدار، نصب وسایل هشدار دهنده در تجهیزات برقی، بتن ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 سارق سیم برق با 182 فقره سرقت در کرمانشاه دستگیر شدند

89 سارق سیم برق با 182 فقره سرقت در کرمانشاه دستگیر شدند