مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 04:172022-04-28بين الملل

اسراییل به کابوس زمان یحیی عیاش برگشته است


چهارعملیات استشهادی در طول کمتر از 20 روز در نقاط مختلف سرزمین های اشغالی، یکی از وحشتناک ترین روزها را برای صهیونیست ها رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس علی عبدی کارشناس حوزه اسراییل در گفتگو با روزنامه ایران گفت: چهارعملیات استشهادی در طول کمتر از 20 روز در نقاط مختلف سرزمین های اشغالی، یکی از وحشتناک ترین روزها را برای صهیونیست ها رقم زد؛ وحشتی که شاید آخرین بار نمونه آن را سه دهه قبل تجربه کرده بودند؛ روزگاری که لشکر استشهادیون در گروه های مقاومت فلسطین یک به یک هر نقطه از سرزمین های تحت سیطره اسراییل را هدف قرار می دادند و بعد از شهادت فرمانده و طراح بزرگ این عملیات ها یعنی شهید مهندس یحیی عیاش، آتش خشم مبارزان فلسطینی فروکش نکرد و دروازه های جدیدی را روی اشغالگران گشود.

این چهارعملیات اخیر که مجریان آن برخلاف عملیات های سال های قبل به جای استفاده از مواد منفجره از اسلحه و چاقو بهره بردند، چنان توازن وحشتی ایجاد کرد که نفتالی بنت نخست وزیر اسراییل از همه شهروندان خواست تا مسلح شوند.

برای بررسی وضعیت این روزهای فلسطین و آنچه پیش از ماه رمضان شکل گرفت و هنوز در سرزمین های اشغالی بخصوص بیت المقدس ادامه دارد، با علی عبدی کارشناس منطقه و متخصص در حوزه اسراییل گفت و گو کردیم که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: ​​​​​


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل به کابوس زمان یحیی عیاش برگشته است

اسراییل به کابوس زمان یحیی عیاش برگشته است