مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-04-27سياسي

شهرداری های استان ایلام به دنبال درآمد پایدار باشند


شهرداری های استان ایلام به دنبال درآمد پایدار باشند.

- ، حسن بهرام نیا عصر روز چهارشنبه در همایش روز ملی شوراها که با حضور مجموعه دستگاه های متولی، اعضای شورای شهر ایلام، شورای استان و روسای شورای شهرها و شهرستان های استان برگزار شد با تبریک پیشاپیش روز ملی شوراها و روز جهانی قدس، اظهار کرد: امام روز قدس را روز اسلام نامیدند که همه ما وظیفه داریم که در این روز از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

استاندار ایلام در ادامه لازمه عملکرد موفق شورا را آشنایی به وظایف قانونی، ارتباط دائمی با مردم، داشتن روحیه فساد ستیزی و تسهیل در امور عنوان کرد و بیان کرد: مطابق قانون اساسی هدف از تشکیل شورا، واگذاری امور به مردم است که این مهم از مصادیق بارز مردم سالاری دینی به شمار می آید.

بهرام نیا در ادامه با ذکر این مطلب که انتخابات نقش مردم را در نظام جمهوری اسلامی مشخص می کند، گفت: امام راحل (ره) اعتقاد داشتند که بایست کارها را به مردم واگذار کنیم چراکه هر جا مردم وارد عمل شدند بیشترین اثر گذاری و توفیق را داشته ایم.

وی با قدردانی از شوراهای استان با اشاره به نقطه نظرات افراد حاضر در نشست گفت: این موضوعات و مسائل و مشکلات مطرح شده برای برطرف شدن به مسئولان و دستگاه های متولی و مربوطه ارجاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های استان ایلام به دنبال درآمد پایدار باشند

شهرداری های استان ایلام به دنبال درآمد پایدار باشند