مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-04-27سياسي

آبرسانی به 669 روستای کرمان با خط اعتباری ویژه تأمین آب توسط بسیج و قرارگاه خاتم


آبرسانی به 669 روستای استان کرمان با بیش از 200 هزار نفر سکنه با خط اعتباری ویژه تأمین آب توسط بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان معین و با هماهنگی آب و فاضلاب اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، قرارگاه استانی آبرسانی به روستاهای استان امروز با حضور  زینی وند استاندار کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان، موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، مدیران عامل آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان و جمعی دیگر از مسئولان در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش آب و فاضلاب، سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء، رصد و پایش پروژه های آبرسانی به 669 روستای استان کرمان انجام گرفت و مشکلات و موانع پیش روی احصاء و برای تسهیل در این امر تصمیم گیری شد.

  با مصوبه این نشست و ابلاغ به تمام فرمانداران، بخشداران و دهیاران، تمام توان این مجموعه ها جهت هماهنگی با کارگروه های مربوطه به کار گرفته می شود و جلسات متناظر قرارگاه آبرسانی در شهرستان ها نیز تشکیل و بر اجرای پروژه ها تسریع خواهد شد.

  همچنین با تاکید استاندار کرمان، کارخانه های تولید لوله پلی اتیلن استان ملزم به تامین نیاز پروژه های آبرسانی روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 669 روستای کرمان با خط اعتباری ویژه تأمین آب توسط بسیج و قرارگاه خاتم

آبرسانی به 669 روستای کرمان با خط اعتباری ویژه تأمین آب توسط بسیج و قرارگاه خاتم