مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-04-27اقتصادي

40 سایت الگویی و ترویجی در آذربایجان غربی اجرا می شود


مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به منظور اجرای طرح بهکاشت، 40 سایت الگویی ترویجی در سطح 9 شهرستان واقع در حوضه آبریز دریاچه ارومیه اجرا می شود.

- ، بیتا احمدیان عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه فنی برنامه جامع ترویج در حوضه دریاچه ارومیه طرح بهکاشت، اظهار کرد: سازماندهی، توانمند سازی و مشارکت ذینفعان محلی در استقرار راهکارهای سازه ای 40 درصدی مصرف آب کشاورزی، ارتقای بهره وری اقتصادی _فیزیکی آب در 60 درصد آب باقیمانده و همچنین توانمندسازی و سازماندهی کشاورزان برای اجرای سامانه های نوین آبیاری و به طور کلی ارتقای بهره وری آب و کاهش مصرف آب کشاورزی از اهداف اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: به دلیل تأخیر در تخصیص اعتبارات اجرای این طرح، این طرح با هزینه کرد 19 میلیارد ریال با جدیت و اهتمام بیشتری تا دو ماه آینده در سطح 40 روستا اجرایی می شود.

احمدیان افزود: برنامه جامع آموزشی، ترویج و مشارکت کشاورزان در مدیریت یکپارچه آب و استقرار کشاورزی پایدار با نام طرح تحولی ترویج در طی سال های 95 تا 98 در طی سه فاز در سطح 35 کانون و95 سایت جامع الگویی ترویجی در 20 محصول زراعی و باغی اجرایی شده است که در سال 99 نیز در سطح 10 کانون و21 روستا و 9 محصول عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 سایت الگویی و ترویجی در آذربایجان غربی اجرا می شود

40 سایت الگویی و ترویجی در آذربایجان غربی اجرا می شود