مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-27سياسي

خصوصی سازی های اشتباه باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شده است


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در برخی خصوصی سازی ها بد عمل شده است، گفت: خصوصی سازی های اشتباه باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شده است.

- ، آیت الله مجید تلخابی در نشست رییس جمهور با اقشار مختلف استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: موضوع آب در دشت قزوین یکی از پر اهمیت ترین دغدغه های استان قزوین است و رسیدگی به دشت قزوین می تواند برای کشاورزی این استان بسیار حائز اهمیت باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با بررسی در استان های هم جوار، شهرهای حدود 20 هزار نفر به شهرستان تبدیل شده اند ولی در قزوین شهرهایی مثل اقبالیه، محمدیه، شال و اسفرورین داریم که 100 هزار نفر جمعیت دارند ولی بخش هم نیست.

وی ادامه داد: در این شهرها زیرساخت ها ضعیف می شود و خدمات عمومی کم رنگ می شود و موجب بروز آسیب ها به خصوص آسیب اجتماعی می شود.

این مسئول اذعان کرد: نکته بعدی اینکه استان قزوین، صنعتی است و واگذاری ناقص شرکت ها به بخش های خصوصی تولی پرس، مه نخ و یا کنتور سازی که مشکلات در استان ایجاد کرده اند و در این واگذاری ها بد عمل شده و شرکت ها به تعطیلی رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی های اشتباه باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شده است

خصوصی سازی های اشتباه باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شده است