مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-27سياسي

اجرای طرح «ناظر یک» برای مقابله با بدحجابی


منحصر کردن امر به معروف و نهی از منکر در یک عرصه یکی از خطاهایی است که در سال های اخیر از جانب برخی متولیان امر صورت پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدعلی خانمحمدی معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بعدازظهر امروز در نشستی با سردبیر خبرگزاری حوزه، گفت: طلاب و روحانیون پرچمداران و پیشگامان عرصه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی افزود: حوزه در زمینه های مختلف علمی و اجرایی در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر می تواند ظرفیت های خود را به میدان آورد؛ به همین منظور تفاهم نامه ای مابین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و مرکز مدیریت حوزه های علمیه به امضا رسیده است.

حجت الاسلام خانمحمدی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه جامعی در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی و مشکلات ناشی از ترویج فرهنگ غربی تدوین نموده است.

وی آسیب به حیوانات مختلف برای نگهداری آن ها در منازل را متناقض حقوق حیوانات دانست و گفت: متأسفانه این موضوع به خوبی تبیین نشده است و بسیاری از افرادی که مدعای دفاع از حقوق حیوانات را دارند انواع جراحی ها و ایجاد نقص های جسمانی را بر حیواناتی از قبیل سگ یا گربه تحمیل می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «ناظر یک» برای مقابله با بدحجابی

اجرای طرح «ناظر یک» برای مقابله با بدحجابی