مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-27سياسي

توجه به نخبگان و شرکت های دانش بنیان در دستورکار دادگستری فارس


دادگستری فارس روند توجه به نخبگان و شرکت های دانش بنیان را از سالهای گذشته آغاز کرده و امسال نیز این اقدامات با توان و تمرکز بیشتر در دستور کار قرار دارد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین کاظم موسوی در جمع مدیران دولتی و بخش خصوصی با بیان اینکه تصدی گری بانک ها در واحدهای تولیدی، باعث خروج واحدها از چرخه تولید و در نتیجه بیکاری کارگران می شود گفت: در این خصوص ما در دستگاه قضایی و در راستای وظایف ذاتی و قانونی خود تلاش خواهیم کرد ضمن حفظ حقوق بانک ها از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنیم.

نمانیده عالی قوه قضاییه در استان فارس با تأکید بر اینکه در راستای رفع موانع تولید در سال گذشته تلاش های خوبی از سوی مجموعه قضایی استان انجام شد و همین روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت گفت: امروز لازم است هر مسئولی در حیطه وظایف خود در راستای تحقق شعار سال تصمیمات شجاعانه اتخاذ کند.

وی افزود: دادگستری فارس روند توجه به نخبگان و شرکت های دانش بنیان را از سال های گذشته آغاز کرده است و امسال نیز این اقدامات با توان و تمرکز بیشتر در دستور کار قرار دارد.

معاون قضایی دادگستری فارس نیز در این جلسه با ارائه اقدامات دادگستری فارس از ابلاغ دستورالعمل به کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی، سازمانها و نهادهای مختلف استانی در قالب بخشنامه با هدف جلب همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نخبگان و شرکت های دانش بنیان در دستورکار دادگستری فارس

توجه به نخبگان و شرکت های دانش بنیان در دستورکار دادگستری فارس