مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-27سياسي

برنامه سالانه ایمنی حمل و نقل در خراسان جنوبی تدوین شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کاهش تلفات جاده ای در همه فصول باید جدی گرفته شده و در همین راستا برنامه سالانه ایمنی حمل و نقل در استان تدوین شود.

- ، علیرضا عباس زاده ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان خاطرنشان کرد: لازم است اولویت های استان در حوزه حوادث ترافیکی جمع بندی شود و در دستور کار کمیسیون ایمنی حمل و نقل قرار گیرد تا ارتقای ایمنی جاده های استان محقق شود.

وی تصریح کرد: ایمنی حمل و نقل و کاهش سوانح رانندگی از موضوعات اساسی است و حفظ جان و مال مردم با اقدامات و پیگیری های این کمیسیون ارتباط تنگاتنگ دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که ایمنی راه از مسئولیت های حاکمیتی است، اظهار داشت: با توجه به تجربیات گذشته می توان با فرهنگ سازی بیشترین تأثیر را بر مردم گذاشت و با اقدامات بازدارنده در کاهش حوادث ترافیکی مؤثر بود.

عباس زاده با اشاره به این که کاهش محسوس تلفات جاده ای در تعطیلات نوروزی، نشان دهنده اقدامات مؤثر این کمیسیون است، یادآور شد: اینکه در تلفات جاده ای 20 درصد از استاندارد جهانی بالاتر هستیم یعنی باید در یک هدف گذاری 10 ساله، خودمان را به استانداردها برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سالانه ایمنی حمل و نقل در خراسان جنوبی تدوین شود

برنامه سالانه ایمنی حمل و نقل در خراسان جنوبی تدوین شود