مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-27اقتصادي

خروج اصناف انباردارها، باراندازها و ضایعات از تهران کلید خورد


مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در راستای ساماندهی صنوف مزاحم شهری از مجتمع هایی با ظرفیت های مناسب در حاشیه جنوبی شهر بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، قدرت اله محمدی مدیر عامل شرکت ساماندهی  مشاغل به همراه معاونین و مدیران شرکت ساماندهی از زمینی به مساحت 150 هکتار  در منطقه قلعه نو بازدید کردند و امکانات موجود را برای انتقال صنف ضایعات و فلزات ذوبی بررسی کردند.

 محمدی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: انتقال صنوف مزاحم شهری اصلی ترین رسالت شرکت ساماندهی است و برای تحقق این امر، باید برای احداث مجتمع های صنفی برنامه ریزی کرد.

  وی ادامه داد:واحدهای  صنفی مزاحم در محدوده مسکونی علاوه بر مزاحمت برای شهروندان می تواند به مسایل زیست محیطی دامن بزند بنابراین شهرداری در راستای تسهیل انتقال این اصناف، همراهی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت ساماندهی  مشاغل همچنین از برررسی زمین دیگری به مساحت 300هکتاری در محدوده آرادکوه  برای ایجاد مجتمع صنفی انباردارها و باراندازها خبر داد و گفت:  انباردارها اکنون به صورت پراکنده در سطح  شهر تهران مستقر هستند و ایجاد شهرک صنفی می تواند بسیاری از مشکلات اصناف مزاحم در این شهر را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج اصناف انباردارها، باراندازها و ضایعات از تهران کلید خورد

خروج اصناف انباردارها، باراندازها و ضایعات از تهران کلید خورد