مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-04-27سياسي

نیاز کشور به حرکت چرخ های واحد های تولیدی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امروز کشور نیاز اساسی به حرکت چرخ های واحد های تولیدی و اشتغال آفرینی دارد و این در فرمان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی معظم له به خوبی روشن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی ناصر عتباتی اظهار داشت: امروز کشور نیاز اساسی به حرکت چرخ های واحد های تولیدی و اشتغال آفرینی دارد و این در فرمان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی معظم له به خوبی روشن است.

وی ادامه داد: امروز تعطیلی واحدهای تولیدی به بهانه های مختلف به نفع هیچ کس نیست و همه مجموعه ها باید با یک همت جدی کمک کنند تا از تعطیلی واحد های تولیدی و در نتیجه بیکاری کارگران آنها جلوگیری کنند چرا که بیکاری یک کارگر مشکلات معیشتی برای خانواده او را به دنبال خواهد داشت و این مشکل معیشتی تاثیر منفی در جامعه بجا می گذارد.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: در بازدید میدانی که در اول اردیبهشت از مجموعه اروم دشت داشتیم ملاحظه شد که این مجموعه که در زمینه تولید آب میوه و کنسانتره و تولید رب گوجه فرنگی فعالیت داشته با ظرفیت اشتغال 200 نفر می باشد که دوازده سال است به دلیل مشکلات راکد و کارگران آن بیکار شده اند که جای تأسف است و این جلسه به منظور همکاری در یک اقدام عملی در رفع مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشور به حرکت چرخ های واحد های تولیدی

نیاز کشور به حرکت چرخ های واحد های تولیدی