مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-27بين الملل

ادعای بلینکن درباره تهدید جانی علیه پامپئو و سایر مقام های آمریکایی


وزیر خارجه آمریکا مدعی شد تلاش ها برای ترور وزیر خارجه سابق آمریکا و سایر مقام های سابق و کنونی این کشور «واقعی» و «ادامه دار» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دیروز (سه شنبه) در اظهاراتی در کنگره مدعی شد، تلاش ها برای ترور مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا واقعی و ادامه دار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست ، بلینکن هنگام شهادت در مقابل هیأتی در سنا، جزییاتی را که ماه گذشته در گزارش حساس وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شد، تأیید کرد که ترتیبات امنیتی برای وزیر سابق این کشور از جمله حفاظت شبانه روزی دولت ایالات متحده از وی را شامل می شد.

بلینکن گفت: مطمئن نیستم که در یک فضای باز چه بگویم، اما اجازه دهید به طور کلی بگویم که یک تهدید مداوم علیه مقامات آمریکایی، چه کنونی و چه سابق، وجود دارد.

ما در حال حصول اطمینان هستیم و تا هر زمان که طول بکشد اطمینان حاصل خواهیم کرد که از مردم (مقامات) خود، چه حال و چه سابق، در صورت تهدید محافظت می کنیم.

پامپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا و مدیر سیا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، از طراحان رویکرد سختگیرانه دولت ترامپ در قبال تهران، اعمال مجدد تحریم ها پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران و حمایت از ترور ناجوانمردانه سردار سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بلینکن درباره تهدید جانی علیه پامپئو و سایر مقام های آمریکایی

ادعای بلینکن درباره تهدید جانی علیه پامپئو و سایر مقام های آمریکایی