مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-04-27اقتصادي

توزیع تخم نوغان بین نوغانداران گیلانی در 11 مرکز آغاز شد


رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به آغاز توزیع تخم نوغان در 11 مرکز در استان گیلان، گفت: بر اساس پیش بینی ها امسال 16 هزار جعبه تخم نوغان در گیلان توزیع می شود.

- ، عدیل سروی زرگر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه با اشاره به آغاز توزیع تخم نوغان در استان گیلان، اظهار کرد: توزیع جعبه های تخم نوغان از امروز در 11 مرکز از صبح امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: مراکز پیش بینی شده برای توزیع تخم های نوغان در شهرستان های رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود، بندرانزلی، رشت، فومن، شفت و صومعه سرا است.

عدیل سروی با بیان اینکه در سال گذشته 15 هزار جعبه تخم نوغان توزیع شده است، گفت: بر اساس پیش بینی ها و با توجه به استقبال خوب نوغان داران در سال گذشته امسال 16 هزار جعبه تخم نوغان توزیع می شود.

وی با اشاره به پیش بینی تولید 590 تن پیله تر ابریشم برای امسال، ادامه داد: در سال گذشته قیمت توافقی خرید پیله تر ابریشم 170 هزار تومان بود که پیش بینی می شود امسال این مبلغ به 200 هزار تومان برسد.

رییس مرکز توسعه نوغانداری گیلان اضافه کرد: در سایر شهرستان های کشاورزان می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان خود اقدام به خرید تخم نوغان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تخم نوغان بین نوغانداران گیلانی در 11 مرکز آغاز شد

توزیع تخم نوغان بین نوغانداران گیلانی در 11 مرکز آغاز شد