مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-04-27اقتصادي

جذب 80 میلیارد تومان برای توسعه شبکه آب و فاضلاب نهاوند


رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از جذب 80 میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب خبر داد.

- هاشم ده پهلوان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور اصلاح و نوسازی شبکه های فرسوده آب و فاضلاب شهرستان نهاوند و اجرای دیگر طرح های توسعه ای، 80 میلیارد تومان اعتبار توسط نماینده مردم نهاوند در مجلس از محل منابع ملی جذب شد.

وی گفت: از مجموع این اعتبار 40 میلیارد تومان برای ادامه و  تکمیل طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهر نهاوند و بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز دوم طرح فاضلاب شهر فیروزان اختصاص یافته است.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان نهاوند افزود: با توجه به اینکه بخشی از فاضلاب سبک روستایی  به رودخانه گاماسیاب وارد می شد طرح جلوگیری از ورود فاضلاب تهیه و به مشاور واگذار شد که برای آن 2 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

  وی از اصلاح و نوسازی بخشی از شبکه های آب و فاضلاب شهر نهاوند و گیان خبر داد و گفت: به منظور نوسازی شبکه فرسوده آبرسانی شهر نهاوند و گیان بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و کار نوسازی شبکه ها به پیمانکار سپرده شده است.

ده پهلوان با بیان اینکه به منظور احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی و خط انتقال 6 کیلومتری روستای دوچشمه نیز بالغ بر 25 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 80 میلیارد تومان برای توسعه شبکه آب و فاضلاب نهاوند

جذب 80 میلیارد تومان برای توسعه شبکه آب و فاضلاب نهاوند