مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-27سياسي

شهروندان فطریه خود را به پایگاه های دارای مجوز واریز کنند


مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به پیش بینی راه های پرداخت فطریه در استان، گفت: شهروندان فطریه خود را به پایگاه های دارای مجوز واریز کنند.

- ، عباس اهرابی صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به نزدیک بودن عید سعید فطر، اظهار کرد: دبیرخانه شورای زکات که مسئولیت آن برعهده کمیته امداد است راه های پرداخت زکات فطره را اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه صندوق های جمع آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند، افزود: شهروندان زکات فطریه خود را پایگاه های دارای مجوز شورای زکات استان گیلان واریز کنند.

مدیر کل کمیته امداد گیلان در ادامه با اشاره به پایگاه های دارای مجوز از شورای زکات استان، گفت: پایگاه های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بهزیستی، مؤسسات خیریه، مساجد، مصلی ها و شوراهای زکات روستا از جمله این مراکز هستند.

وی با هشدار به شهروندان نسبت به سو استفاده عده ای در این ایام، افزود: پلیس با افراد و یا مراکزی که بدون مجوز از سوی شورای زکات به منظور دریافت فطریه به درب منازل شهروندان مراجعه و یا در فضای مجازی شماره کارت اعلام می کنند، برخورد می کند.

اهرابی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 17 میلیارد تومان زکات فطریه در استان گیلان جمع آوری شده بود، ادامه داد: این مبلغ بین نیازمندان همان محل جمع آوری شده، توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان فطریه خود را به پایگاه های دارای مجوز واریز کنند

شهروندان فطریه خود را به پایگاه های دارای مجوز واریز کنند