مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-27سياسي

37 حامی خارج از کشور با کمیته امداد همکاری دارند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 37 حامی خارج از کشور حمایت مادی و معنوی از 260 فرزند یتیم و محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان را بر عهده دارند.

-  روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با شروع رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، تاکنون قریب به 17 هزار بسته معیشتی، با مشارکت خیران بین ایتام ونیازمندان توزیع شده است.

     مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همراهی مردم استان زنجان با برنامه های این نهاد را در ایام ماه مبارک رمضان مناسب توصیف کرد و افزود: در قالب رزمایش بخشش ایرانیان پویش اطعام مهدوی و افطاری ساده، زنجانی ها با مشارکت در تهیه و توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی و افطاری ساده در ماه مهمانی خدا سفره ایتام و نیازمندان را پربرکت کردند.

وی در ادامه از اجرای طرح پویش مردمی زنجان مهربان با شعار ما هم می توانیم یک حامی باشیم با هدف جذب حامی برای فرزندان یتیم خبر داد و گفت: این پویش معنوی با همکاری صدا و سیما، بسیج مستضعفین و گروه های جهادی به منظور ثبت نام از حامیان و خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 حامی خارج از کشور با کمیته امداد همکاری دارند

37 حامی خارج از کشور با کمیته امداد همکاری دارند