مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-04-27ورزشي

شهدای رزکان البرز به جمع 6 تیم برتر جدول لیگ دسته دوم رسید+فیلم


تیم فوتبال شهدای رزکان البرز، شامگاه گذشته موفق شد با پیروزی مقابل همتای کرمانشاهی خود؛ سه امتیاز شیرین بازی خارج از خانه را از آن خود کند و به جمع 6 تیم مدعی بالای جدول بپیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، شاگردان کریمی در یک بازی خارج از خانه پیروزی ارزشمندی بدست آوردند و روند رو به رشد خود را با این پیروزی ادامه دادند.

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم کشور نماینده البرز در کرمانشاه جشنواره گل به راه انداخت و 4 بار دروازه حریف را باز کرد و توانست خود را 6 تیم بالای جدول برساند.

فریور محبی، مهدی یاراحمدی و داودفکری و رضا بیگدلی توانستند دروازه بعثت کرمانشاه را بگشایند و این پیروزی دلچسب بدست آوردند.

شاگردان کریمی نشان دادند که با برنامه پا به زمین میزارند و موفقیت های هفته های اخیر بر حسب شانس و اتفاق به دست نیامده است.

حمید کریمی، مدیر باشگاه شهدای رزکان در گفت وگو با خبرنگار فارس ازکرج، در خصوص پیروزی شیرین خارج از خانه خود، گفت: علی الرغم اینکه بازی در شرایط مساعدی برگزار نشد و چمن زمین مسابقه کاملا خیس  و نامساعد بود ولی بازیکنان با تکیه بر تعصب و غیرت خود توانستند یک نمایش زیبا داشته باشند.

وی ادامه داد: تیم حریف از زمانی که آقای جعفری مربی جدید روی نیکمت خود دارد متحمل شکست نشده بود و اولین باخت با نتیجه سنگین مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای رزکان البرز به جمع 6 تیم برتر جدول لیگ دسته دوم رسید+فیلم

شهدای رزکان البرز به جمع 6 تیم برتر جدول لیگ دسته دوم رسید+فیلم