مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-26اقتصادي

روزانه 3 هزار متر از مسیل های شرق تهران لایروبی می شود


شهردار منطقه13 تهران از پاکسازی و لایروبی روزانه حدود 3 هزار متر طول از مسیل های شرق پایتخت همزمان با بارش های بهاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره لایروبی مسیل های شرق تهران اظهارداشت: با توجه به اقدامات انجام شده در فروردین ماه امسال،  گنجایش مسیل های منطقه با طرح های  لایروبی و رسوب برداری روزانه و مستمر افزایش یافته و  در زمان بارش ها مشکلی نخواهیم داشت.

   وی با اشاره به وجود 13 هزار متر طول مسیل در محدوده منطقه 13، افزود: اداره مسیل ها و قنوات در راستای برنامه های زمانبندی شده در شش ماهه دوم سال گذشته، نسبت به لایروبی مکانیزه 11 هزار متر طول از مسیل ها به صورت دستی و مکانیزه اقدام که حدود پنج هزار و  264 متر مکعب رسوب استخراج شده است.

شهردار منطقه13 تهران، پاکسازی مکانیزه مسیل سرخه حصار را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: ضمن بازدید و پایش مسیل های محدوده از سوی عوامل اداره مسیل ها و قنوات منطقه،نسبت به  پاکسازی مسیل های سرخه حصار کانال حریم بان  اقدام شد تا هنگام بارش ، مشکلی در جمع آوری و هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی به وجود نیاید.

  شهردار منطقه13 تهران از شهروندان خواست با مشارکت در پاکیزگی شهر و عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 3 هزار متر از مسیل های شرق تهران لایروبی می شود

روزانه 3 هزار متر از مسیل های شرق تهران لایروبی می شود