مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-04-26سياسي

پذیره نویسی بزرگترین صندوق جسورانه کشور به زودی انجام می شود


مدیر عامل هلدینگ مالی غدیر از موافقت فرابورس برای تاسیس بزرگترین صندوق جسورانه کشور با نام «ارغوان»، خبر داد و گفت: پذیره نویسی واحد های این صندوق به زودی انجام می شود.

- ، میلاد فروغی در گفت وگو با بورس تابناک بیان کرد: شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین هلدینگ های چند رشته کشور همواره تلاش داشته با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جوان، متخصص، مستعد و انقلابی علاوه بر سودآوری مطلوب برای سهامداران خود، نقشی موثر در توسعه و تعالی اقتصاد کشور ایفا کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: یکی از مهمترین ارکان تعالی اقتصادی و نیل به شکوفایی در اقتصاد ایران اسلامی بهره گیری از توان نخبگان این مرز و بوم برای غنا بخشی به تولید و افزایش سهم محصولات دانش بنیان از اقتصاد ملی است.

به گفته مدیر عامل هلدینگ مالی غدیر، در این راستا گروه مالی غدیر طی یکسال گذشته ضمن مطالعه نمونه ها و الگوهای موفق جهانی، گام های راهبردی و جسورانه ای را برداشته که ایجاد ارکان شتاب دهی به فعالیت های دانش بنیان و فراهم نمودن زیست بوم سرمایه گذاری نوآورانه در قالب شرکت سرمایه گذاری دی به عنوان یکی از شرکت های تابعه هلدینگ مالی غدیر از اهم این فعالیت ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیره نویسی بزرگترین صندوق جسورانه کشور به زودی انجام می شود

پذیره نویسی بزرگترین صندوق جسورانه کشور به زودی انجام می شود