مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-04-26دانش

جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور هماهنگی در خصوص برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر جلسه انجمن های ورزشی با حضور ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، - جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی رشته های ورزشی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور هماهنگی در خصوص برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر جلسه انجمن های ورزشی با حضور ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، علی دوست مدیر کل تربیت بدنی، مسئولین و روسای انجمن های اداره کل تربیت بدنی در محل این سازمان برگزار گردید.

در این نشست ارژنگ ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجمن های ورزشی، وتشکر از دانشگاه تبریز بخاطر قبولی برگزاری این المپیاد، با اشاره به حمایت های این سازمان از ورزش و فعالیت های ورزشی گفت: با حمایت های ریاست سازمان و سایر مسئولین سازمان سعی بر آن شد تا بتوانیم پس از وقفه ای که در بخش ورزش به واسطه ویروس کرونا پیش آمده بود، با برگزاری رویداد های ورزشی بتوانیم در راستای سلامت جسمی و روحی دانشجویان اقدام نماییم.

معاون امور دانشجویان داخل همچنین به برگزاری المپیاد های فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل، شاهد و ایثارگر و همگانی اشاره کردند که قرار است در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی برگزار شد

جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی برگزار شد