مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-26سياسي

شهید دارایی به همه ابعاد و جوانب زندگی محرومان توجه داشت


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهید دارایی همچون سایر طلاب مجاهد که در مناطق محروم فعالیت دارند، به همه ابعاد و جوانب زندگی محرومان توجه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با خانواده شهید محمدصادق دارایی بزدی اظهار کرد: آن چه که در رسانه ها با عنوان اقدامات جهادی شهید دارایی بیان می شود، تنها گوشه ای از تلاش های این روحانی مجاهد است و علاوه بر توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در مناطق محروم و حاشیه شهر، شهید دارایی همچون سایر طلاب مجاهد که در مناطق محروم فعالیت دارند، به همه ابعاد و جوانب زندگی محرومان توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اگر امروزه شاهد هستیم که از استانداری و فرمانداری و شهرداری گرفته تا آستان قدس رضوی و سپاه استان در راستای حل چالش های مناطق محروم تلاش می کنند، به خاطر شناخت کامل و دقیقی است که امروزه نسبت به مشکلات این مناطق وجود دارد و دستیابی به این شناخت از مسائل و مشکلات حاشیه شهر در سایه تلاش و مجاهدت شهید دارایی و همسنگران ایشان بوده است.

علاوه بر این، سیر تغییر وضعیت حاشیه شهر مشهد از یک تهدید بالقوه در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی به فرصتی برای خدمت نیز به برکت مجاهدت های این شهدای والامقام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید دارایی به همه ابعاد و جوانب زندگی محرومان توجه داشت

شهید دارایی به همه ابعاد و جوانب زندگی محرومان توجه داشت