مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-04-26اقتصادي

مبارزه با آفت سن در 5350 هکتار اراضی استان سمنان انجام شد


معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه مبارزه با آفت سن در 5350 هکتار اراضی استان انجام شد، گفت: بیشترین سطح مقابله با این آفت در شهرستان آرادان بوده است.

- ، لطف الله رضایی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه مبارزه با آفت سن در 5350 هکتار اراضی استان سمنان انجام شد، ابراز داشت: شروع این طرح از سوم فروردین ماه سال جاری بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین سطح مقابله با آفت سن مادری در شهرستان آرادان و سپس گرمسار بوده است، افزود: مبارزه با آفت سن مادری برای آرادان در سطح یک هزار و 770 هکتار و برای گرمسار یک هزار و 650 هکتار را شامل می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه مبارزه با افت سن مادری در مزارع غلات کماکان ادامه دارد، ابراز داشت: نبود سن در گندم تحویلی کشاورزان بسیار اثرگذار است لذا کشاورزان در مبارزه با این آفت باید اهتمام جدی داشته باشند.

رضایی بابیان اینکه کیفیت گندم تا کیلویی 550 ریال تأثیرگذار است، تصریح کرد: مبارزه با سن مادری در سه هزار و 430 هکتار مزارع گندم و یک هزار و 920 هکتار مزارع جو استان سمنان به انجام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با آفت سن در 5350 هکتار اراضی استان سمنان انجام شد

مبارزه با آفت سن در 5350 هکتار اراضی استان سمنان انجام شد