مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-04-26سياسي

ضرورت برخورد قاطع با عاملان قطع درختان و زمین خواری


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت برخورد قاطع با عاملان قطع درختان و زمین خواری تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی با تشریح اهمیت منابع طبیعی و آبخیزداری حفاظت و مراقبت از مواهب الهی و خدادادی را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه مراتع و جنگل ها به عنوان نعمت مهم خدادادی باید از سوی همگان مراقبت شود چون این مواهب الهی و طبیعی باعث بقای انسان هاست و بدون منابع طبیعی امکان حیات میسور نیست.

وی جلوگیری از آتش سوزی در جنگل ها و مراتع و مقابله با قطع اشجار به صورت غیرقانونی و همچنین برخورد با مقوله زمین خواری را در حال حاضر جزیی از ضرورت های مهم اداره منابع طبیعی دانست و بر لزوم همکاری همه متولیان امر و دستگاه های نظارتی تاکید کرد.

سیروس داودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی هم با ارائه گزارشی از مسائل مهم منابع طبیعی و آبخیزداری استان از جمله مباحث مختلف در حوزه حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی و پدیده هایی چون زمین خواری و قطع اشجار جنگلی و مدیریت مراتع و خصوصاً وقوع آتش سوزی در فصل گرما گفت: وقوع آتش سوزی ها در جنگل ها و مراتع عمدتاً عامل انسانی دارد و صیانت از منابع طبیعی نیازمند فرهنگ سازی و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد قاطع با عاملان قطع درختان و زمین خواری

ضرورت برخورد قاطع با عاملان قطع درختان و زمین خواری