مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-25سياسي

افتتاح قرارگاه جهادی شهرداری سعیدآباد


قرارگاه جهادی شهید مظفری با حضور فرمانده سپاه شهرستان پردیس، بخشدار جاجرود در سعید آباد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم معارفه اعضای قرارگاه جهادی شهید مظفری و افتتاح پایگاه بسیج شهرداری سعیدآباد جاجرود با حضور فرمانده سپاه شهرستان پردیس، بخشدار جاجرود مسئولان دیگر برگزار و احمد زمان پور شهرداری این شهر ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: سعیدآباد شهری ثروتمند و محروم  است و طی سه ماه اخیر که به این شهر آمدیم و طی بررسی های انجام شده متاسفانه از بسیاری از شاخصه های این شهر محروم و مظلوم واقع شده است.

شهردار سعیدآباد گفت: امروز در کنار امورات شهرداری قرارگاه جهادی شهید مظفری را به منظور محرومیت زدایی و عملی شدن گام دوم انقلاب با همراهی اعضای شورای اسلامی این شهر افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز پایگاه بسیج ادارات شهرداری سعیدآباد افتتاح می شود، تاکید کرد: سعیدآباد پیشانی شهر تهران است اما در تمام حوزه ها این شهر عقب ماندگی های بسیاری دارد و زمینه کار برای افراد جهادی فراهم است.

در ادامه این نشست سرگرد ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:  با توجه به شرایط کنونی کشور در استان ها، شهرها و بخش ها قاعتا این انتظار و توقع بجای مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح قرارگاه جهادی شهرداری سعیدآباد

افتتاح قرارگاه جهادی شهرداری سعیدآباد