مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-25سياسي

شهید محمد منتظرقائم،مهمترین سند جنایت آمریکا در صحرای طبس


پنجم اردیبهشت ماه هر سال یادآور شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است که به همه دنیا ثابت کرد انقلاب اسلامی ایران نظامی الهی و برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی است و خداوند متعال خود حافظ آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، پنج اردیبهشت ماه سال 1359 حرف و حدیث های زیادی دارد که تمام شگفتی های آن سندی محکم بر حقیقت دشمنی استکبار جهانی با ارزش های انسانی و دینی انقلاب اسلامی ایران است.

شهادت شهیدمحمد منتظر قائم از جمله اسناد حقانیت انقلاب اسلامی در برابر ظلم و جنایت استکبار جهانی است که به هیچ عنوان نمی توانند آن را از تاریخ پاک کنند.

شهید محمد منتظر قائم متولد سال 1327 در شهر فردوس از توابع استان خراسان است، البته خانواده محمد به علت ایستادگی پدرش در مقابل جیره خواران رژیم پهلوی، مجبور به هجرت از فردوس می شوند و در شهر و دیار پدری اش، یعنی یزد سکنی می گزینند.

محمدمنتظرقائم تحصیلات خود را در مدرسه تعلیمات اسلامی ادامه می دهد و در حالی که هنوز 15 سال بیشتر نداشت حماسه 15 خرداد سال 1342 شکل می گیرد، اما با وجود سن کم، تفکری عظیم در خود پرورانده و فعالیت های ضد استکباری اش در آن سال ها، تعجب همگان را به خود جلب می کند.

وی تحصیلات خود را در رشته برق در هنرستان فنی ادامه می دهد و پس از اتمام و اخذ دیپلم در سال 1347، لباس سربازی را با وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمد منتظرقائم،مهمترین سند جنایت آمریکا در صحرای طبس

شهید محمد منتظرقائم،مهمترین سند جنایت آمریکا در صحرای طبس