مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 20:522022-04-24سياسي

جانمایی کمپ جدید سگ های بلاصاحب در خارج از شهر بوشهر


رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر از افزایش همکاری دستگاه های متولی در جمع آوری سگ های بلاصاحب و پیگیری جانمایی کمپ جدید سگ های بلاصاحب در خارج از شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حمیده خاتون هلال بحر عضو شورای شهر بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این نشست گزارشی از روند جمع آوری سگ ها ارائه شد که از مدت حضور پیمانکار تا کنون 800 قلاده سگ بلاصاحب جمع آوری و 50 قلاده نیز عقیم سازی شده است که جا دارد از تلاش های دوستداران حیوانات در اجرای طرح قدردانی شود.

وی با تقدیر از اداره دامپزشکی استان بوشهر در گند زدایی کمپ و واکسیناسیون سگ ها تصریح کرد: مقرر شده معاینات هفتگی این حیوانات نیز از سوی دامپزشک صورت گیرد.

رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر بیان کرد: جمع آوری سگ ها در برخی مناطق نیاز به همکاری نمایندگان آن منطقه دارد که در این راستا نیاز است در اسرع وقت هماهنگی های لازم با سازمان پسماند صورت گیرد.

هلال بحر اضافه کرد: با توجه به اینکه با مشکل سگ های بلاصاحب در شهرها و مناطق اطراف بوشهر وجود دارد و کمپ فعلی در بوشهر به علت موقعیت قرارگیری باعث نارضایتی شهروندان شده است؛ مقرر شد یک کمپ در خارج از شهر بوشهر با مشارکت شهرداری های شهرستان جانمایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی کمپ جدید سگ های بلاصاحب در خارج از شهر بوشهر

جانمایی کمپ جدید سگ های بلاصاحب در خارج از شهر بوشهر