مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-04-24سياسي

مدیران کل امنیتی-انتظامی و سیاسی و انتخابات کرمانشاه تودیع شدند


مدیران کل دفاتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه تودیع شدند.

- ، بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ای با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه مدیران کل امنیتی و انتظامی همچنین سیاسی و انتخابات استانداری تودیع و تکریم شدند.

حسین خوش اقبال در این جلسه که با حضور کارشناسان دفاتر امنیتی و سیاسی تشکیل شد، با تقدیر از تلاش ها و زحمات نصرت الله مرادی مدیرکل امنیتی و انتظامی در حوزه تأمین امنیت استان کرمانشاه اظهار کرد: مدیرکل امنیتی و انتظامی به دلیل بازنشستگی تودیع می شود.

وی با تقدیر از خدمات جلیل بالایی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه، افزود: در مدت مسئولیت وی ب وجود گستردگی کار و همزمانی مسئولیت سرپرستی فرمانداری پاوه مسئولیت های محوله به خوبی انجام گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مدیران کل امنیتی و سیاسی استانداری از چهره هایی هستند که برای نظام اسلامی زحمت کشیده اند و آقای بالایی از نیروهایی هستند که با تمام توان تلاش کرده و همچنان از روحیه خدمت برخوردارند.

خوش اقبال بر ادامه پیشبرد امور با همراهی و همکاری با سرپرستان در 2 دفتر سیاسی و امنیتی تاکید کرد و گفت: مسئولیت ها گذرا و کوتاه هستند آنچه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کل امنیتی-انتظامی و سیاسی و انتخابات کرمانشاه تودیع شدند

مدیران کل امنیتی-انتظامی و سیاسی و انتخابات کرمانشاه تودیع شدند