مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-04-24سياسي

فردیس معطر به حضور یک شهید گمنام


مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان فردیس گفت: در ایام سوگواری مولی الموحدین و آخرین شب از لیالی قدر عزاداران فردیسی میزبان پیکر مطهر شهیدی گمنام از دوران دفاع مقدس هستند و مردم فردیس در نقاط مختلف از عطر حضور معنوی این شهید گرانقدر بهره مند می شوند.

- واحد کلواری، مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص این خبر اظهار کرد: امروز یکشنبه 4 اردیبهشت و همزمان با روز 22 ماه رمضان و آخرین شب از لیالی قدر مردم شهیدپرور شهرستان فاطمی فردیس میزبان پیکر مطهر شهیدی گمنام از فرزندان این کشور هستند که در 19 سالگی در سال 63 در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت رسیده است.

وی افزود: به منظور تجدید میثاق و آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان های شهدا، پیکر مطهر شهید گمنام با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان فردیس از ساعت 10 صبح تا 13 در محافل دانش آموزی این شهرستان تشییع شد.

  این مقام مسؤول از حضور پیکر شهید در حسینیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) با حضور پاسداران و بسیجیان شهرستان فردیس خبر داد و گفت: با هدف بهره مندی اقشار مختلف مردم از فضای روحانی با تشییع پیکر شهید، پیکر پاک این شهید دفاع مقدس در ساعت 16 در مسجد صاحب الزمان(عج) وپایگاه بسیج شهید روستایی منطقه اهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردیس معطر به حضور یک شهید گمنام

فردیس معطر به حضور یک شهید گمنام