مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-04-24سياسي

رایزنی ها برای تامین آب شرب روستاهای بندرعباس انجام شد


رایزنی ها برای تامین آب شرب روستاهای بندرعباس از خط انتقال آب خلیج فارس انجام شد.

- ، محمد مرودی در دیدار با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی بندرعباس اظهار داشت: بخش مرکزی بندرعباس از هر حیثی برای ما دارای اهمیت است چرا که عمدتا جاده های این بخش مسیر نهایی منتهی به مرکز شهرستان است و همچنین راه ارتباطی دسترسی به بنادر است.

وی افزود: با وجود اهمیت بالای جاده های بخش مرکزی و تردد و ترافیک بالا در آن اما از لحاظ تجهیزات امدادی شاید آن طور که باید باشد از این رو تجهیز این محورها به پایگاه های امدادی و اورژانس به ویژه در نقاط حادثه خیز حائز اهمیت است و در دستور کار قرار دارد.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: امروز نمی توانیم به امر توسعه تک محصولی نگاه کنیم و فقط شهرها را به سمت آن ببریم بلکه امروز برای ما توسعه روستاها و دهستان ها نیز در اولویت دولت قرار دارد و یکی ضرورت هایی که با بررسی های انجام شده احصا شده این ضرورت است که بنیاد مسکن باید با همکاری بخشداری و دهیاری ها نسبت به شناسایی افراد فاقد مسکن بر اساس اولویت اقدام کند تا مشکل مسکن در روستاها نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: در بحث امنیت جاده ها نیز این موضوع مهم است که اداره راهداری شهرستان با شناسایی نقاط نیازمند به رسیدگی نسبت به تعریض و رفع نقاط حادثه خیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ها برای تامین آب شرب روستاهای بندرعباس انجام شد

رایزنی ها برای تامین آب شرب روستاهای بندرعباس انجام شد