مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-24سياسي

ساخت منطقه ویژه سلامت در یزد


با توجه به پتانسیل توریسم درمانی در استان یزد، ساخت منطقه ویژه سلامت در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی در نشست صمیمی با جمعی از مدافعان سلامت استان با اشاره به اهمیت همه گیری دو ساله کرونا در کشور، اظهار کرد: این مهم حقیقت و بطن زحمات نیرو های سلامت را برای همگان نمایان کرده است.

وی با اشاره به این که یزد قطب پزشکی جنوب و جنوب شرق در کشور است، افزود: با توجه به پتانسیل های درمانی استان، ساخت منطقه ویژه سلامت در استان یزد در دستور کار قرار دارد.

استاندار یزد با بیان این که این طرح در جلسه مناطق آزاد مطرح و مصوب شده که هم جنبه گردشگری دارد و هم سبب رونق توریسم درمانی در استان خواهد شد، گفت: صنایع مرتبط با تولید تجهیزات پزشکی می توانند در این منطقه مستقر  و از مشوق های گمرکی و مالیاتی بهره مند شوند.

فاطمی فراهم کردن زیرساخت های لازم در بحث توریسم درمانی را مهم خواند و تصریح کرد: در اولین قدم، تفاهم نامه با شرکت ماهان انجام شد و تا هفته اول شهریور چهار پرواز با نام یزد در کشور های منطقه انجام خواهد شد.

استاندار یزد با بیان این که در بین حوزه های دانش بنیان، پایین ترین سهم برای حوزه بهداشت و درمان است، ادامه داد: با توجه به فراهم شدن بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان فعالیت در این حوزه باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت منطقه ویژه سلامت در یزد

ساخت منطقه ویژه سلامت در یزد