مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-04-23حوادث

تالاب انزلی بار دیگر دچار حریق شد


رییس اداره محیط زیست بندر انزلی با اشاره به ایجاد حریق در تالاب انزلی گفت: امروز گزارشی مبنی بر ایجاد حریق در اراضی تالاب انزلی در محدوده روستای سنگاچین دریافت و بلافاصله گروه های امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سید فرشید فلاح امروز در با بیان اینکه حفظ تالاب انزلی یکی از اهداف محیط زیست است، اظهار کرد: سازمان محیط زیست همواره تمام تلاش خود برای برای حفظ تالاب انزلی انجام داده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

  وی با اشاره به ایجاد حریق در تالاب انزلی گفت: عصر امروز گزارشی مبنی بر ایجاد حریق در اراضی تالاب انزلی در محدوده روستای سنگاچین دریافت و بلافاصله گروه های امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

  رییس اداره محیط زیست شهرستان بندر انزلی ایجاد حریق در تالاب انزلی را نتیجه سهل انگاری یکی از کشاورزان بومی دانست و بیان کرد: در این آتش سوزی که به دلیل سهل انگاری یکی از کشاورزان بومی منطقه رخ داده بود چهار هکتار از اراضی تالاب بین المللی انزلی طعمه حریق شد.

  به گفته فلاح یکی از کشاورزان برای اصلاح زمین کشاورزی خود اقدام به آتش زدن چوب و علوفه اضافی کرده و بدون اطمینان از خاموش شدن کامل آتش مزرعه را ترک کرده بود که آتش به نقاط دیگر سرایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب انزلی بار دیگر دچار حریق شد

تالاب انزلی بار دیگر دچار حریق شد