مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-04-22سياسي

حضور داعش در افغانستان باعث تشدید فعالیت های تروریستی در منطقه شده است


معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل با بیان اینکه حضور داعش در افغانستان باعث تشدید فعالیت های تروریستی در منطقه شده، از مراجع حاکمه در افغانستان خواست که برای شناسایی عاملان جنایات اخیر و محاکمه آنها اقدام فوری انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نشست عالیرتبه با عنوان استراتژی ملی و برنامه اقدام جمهوری تاجیکستان برای مقابله با تروریسم و ​​افراط گرایی 2021 - 2025  که با حضور معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور مبارزه با تروریسم، دادستان کل تاجیکستان، سفیر و نماینده دائم این کشور نزد سازمان ملل متحد، دیگر سفرا و نمایندگان کشورها در تاریخ 22 آوریل 2022 (2 اردیبهشت 1401) برگزار شد، سخنرانی کرد.

  وی ضمن تشکر از سازماندهی کنندگان این نشست، حضور رحمان یوسف احمدزاد  دادستان کل تاجیکستان و همچنین هیأت همراه به نیویورک را خیرمقدم گفت و از اظهارات وی در موضوع مقابله با تروریسم قدردانی کرد.

ارشادی همچنین حمایت جمهوری اسلامی ایران از تلاش های تاجیکستان برای مقابله با تروریسم را اعلام کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با جمهوری تاجیکستان در زمینه های مختلف از جمله مسائل امنیتی همچنین ثبات و امنیت تاجیکستان اهمیت زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور داعش در افغانستان باعث تشدید فعالیت های تروریستی در منطقه شده است

حضور داعش در افغانستان باعث تشدید فعالیت های تروریستی در منطقه شده است