مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-22اقتصادي

رکورد درآمد رجا در نوروز 1401 شکسته شد


در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش فنی و تعمیرات شرکت قطارهای مسافری رجا، عنوان شد که رکورد درآمد رجا در نوروز 1401 شکسته شد.

- به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بازدید حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش فنی و تعمیرات شرکت قطارهای مسافری رجا که با همراهی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاونان اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل شرکت رجا انجام شد، از کلیه بخش های فنی از جمله تعمیر مولدها، کارخانجات تعمیرات اساسی و جاری، بازسازی ها و بخش های تعمیراتی قطارهای خودکشش بازدید شد.

ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در این بازدید با اشاره به سهم 9.

8 درصدی حمل و نقل ریلی از جابه جایی مسافر در شبکه حمل و نقل کشور، گفت: حدود نیمی از این جابه جایی ها در بخش ریلی مسافری توسط شرکت رجا با سهم 4.

4 درصدی انجام می شود.

بختیاری به گستره زیاد حضور رجا در شبکه ریلی کشور و تنوع بالای قطارهای این شرکت اشاره کرد و افزود: این شرکت با قطارهای خود که به انواع 3 تا 5 ستاره زندگی تقسیم می شود به 21 مرکز استان کشور تردد داشته که بخشی از آنها از مبدأ تهران به استان های دیگر و بخش مهم دیگر از مبدأ مشهد مقدس به مراکز استان ها تردد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد درآمد رجا در نوروز 1401 شکسته شد

رکورد درآمد رجا در نوروز 1401 شکسته شد