مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-04-22سياسي

انتصاب یک چهره ملی برای توسعه مکران نشانه عزم دولت برای توسعه این مناطق است


یک فعال سیاسی و اجتماعی هرمزگان می گوید: انتصاب سردار حسین دهقان بعنوان دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران با توجه به پیشینه وزارت دفاع و توان مدیریت در تراز ملی نشانه عزم بلند دولت برای توسعه این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کامران آتین فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی درباره انتصاب سردار حسین دهقان از سوی رییس جمهور به عنوان دبیر اجرایی توسعه سواحل مکران آورده: اکنون که بحمدالله مشکل انتخاب شهردار سیریک رفع گردید و فضا برای مدیریت شهری سیریک هموار شد،  لازم است شهرداران نوارساحلی از اعتبارات توسعه سواحل مکران برای زیرساخت ها و توسعه شهرها ، ایجاد دهکده های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری در این مناطق منسجم و با برنامه ی هدفمند پیشگام باشند.

مُکران منطقه ای زرخیر و توسعه این منطقه نیازمند فرصت، سرمایه، انسجام و هماهنگی بسیار بالا است، مکران مرواریدی پنهان در ایران ، که باید قدر و منزلت آن شناخته شود و متناسب با آن سرمایه گذاری های ویژه ای صورت گیرد.

سواحل مکران در محدوده آب های ساحلی و اقیانوسی دریای عمان از ایستگاه های مهم و اصلی تجارت، اقتصاد و گردشگری ایران است و این منطقه از حوزه گواتر و پسابندر چابهار آغاز شده و تا منطقه میناب هرمزگان ادامه دارد که 60 درصد سواحل مکران در استان هرمزگان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب یک چهره ملی برای توسعه مکران نشانه عزم دولت برای توسعه این مناطق است

انتصاب یک چهره ملی برای توسعه مکران نشانه عزم دولت برای توسعه این مناطق است