مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-04-21ورزشي

اعلام نحوه خرید بلیت جام جهانی قطر برای ایرانی ها


علاقه مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر با توجه به محدودیت تعداد بلیت های موجود در اختیار فدراسیون فوتبال می توانند نسبت به ثبت نام جهت شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بر اساس اعلام کارگروه ویژه بلیت فروشی مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی و پیرو اختصاص سهمیه محدود به فدراسیون فوتبال ایران در سه مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی رقابت ها از سوی فیفا، همچنین بر مبنای رویه سایت فیفا که در شرایط محدودیت ظرفیت با انجام قرعه کشی فرآیند خرید بلیت صورت می پذیرد، هواداران تیم ملی در داخل کشور می توانند جهت ثبت نام به منظور شرکت در قرعه کشی خرید بلیت، از طریق سامانه بلیت فروشی فدراسیون اقدام کنند.

ثبت نام در سامانه ticket.

ffiri.

ir از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 4 اردیبهشت آغاز خواهد شد و تا ساعت 24 روز سه شنبه 6 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بلیت جام جهانی 2022: 1- ثبت نام در سایت به منزله خرید بلیت مسابقه نبوده و فدراسیون فوتبال تنها در قبال برندگان قرعه کشی که در موعد مقرر وجوه مورد نظر را پرداخت خواهند کرد ملزم به ارائه بلیت خواهد بود.

2-ثبت نام از علاقه مندان به صورت رایگان و بدون اخذ وجه صورت گرفته و تنها برندگان قرعه کشی طی مدت معین پس از پایان مهلت ثبت نام ملزم به پرداخت وجوه بلیت به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه خرید بلیت جام جهانی قطر برای ایرانی ها

اعلام نحوه خرید بلیت جام جهانی قطر برای ایرانی ها