مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-04-21پزشكي

کرمانشاهیان از ترددهای غیرضروری در هوای ناسالم خودداری کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان از ترددهای غیرضروری در هنگام گرد و غبار خودداری کنند.

- ابراهیم شکیبا در گفتگو با اظهار کرد: با توجه به اعلام وقوع و ورود موج جدید گردو غبار از سوی هواشناسی از روز گذشته تا شنبه هفته آینده بخصوص در شهرهای غربی استان کرمانشاه از جمله قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و احتمال بالا رفتن میزان ذرات کوچک تر از 2.

5 میکرون در هوا هم استانی ها به منظور حفظ سلامت خود توصیه های بهداشتی و خود مراقبتی را تا پایان شرایط آلودگی هوا رعایت کنند.

وی افزود: در شهرهای بحرانی تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از منزل خارج نشوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در شهرهای با وضعیت هشدار گروه های حساس تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند و سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

شکیبا اضافه کرد: تا برگشت هوا به شرایط مطلوب از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنید و در صورت مواجهه با تنگی نفس و هر گونه ناراحتی قلبی، عروقی، سریعاً به نزدیک ترین مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان از ترددهای غیرضروری در هوای ناسالم خودداری کنند

کرمانشاهیان از ترددهای غیرضروری در هوای ناسالم خودداری کنند