مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-04-21سياسي

توسل به سیدالشهدا از بهترین کارها در شب های قدر است


کارهای خیر محدود نیست اما یکی از بهترین کارها در این شب ها توسل به سیدالشهدا(ع) است؛ تلاش کنیم در زمانی که توسل برگزار می شود حتما اشک بریزیم و پس از آن حوائج مان را از خدا بگیریم زیرا در روایات بیان شده با اشک بر سیدالشهدا(ع) گناهان ذوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان شامگاه چهارشنبه پر مراسم شب نوزدهم ماه رمضان در میدان امام(ره) در خصوص آیه 80 سوره اسرا اظهار داشت: این آیه برای آغاز و پایان تمام کارها مناسب است و امیدوارم خداوند ورود و خروج ما به شب های قدر را صادقانه قرار دهد و قدرتی دهد که مسلط به نتیجه کار شویم.

وی با بیان اینکه در کتاب وسائل الشیعه روایت هایی درباره شب های قدر آمده و در آن ها بیان شده هر 3 شب قدر در تقدیر ما دخالت دارد، تاکید کرد: شب نوزدهم شب تقدیر، شب بیست و یکم شب قضا و شب بیست و سوم شب قطعی شدن است البته در روایات بیان شده که مشیت خدا فوق این موارد است، در عین اینکه مقدرات بسته شده دست خداوند باز است.

مهدوی با تاکید بر اینکه در این شب ها نباید کوتاهی کنیم اما نباید سخت گیری هم کنیم، یادآور شد: طرف حساب ما کریم است و اگر شکی مطرح است نسبت به خودمان است و در این مسیر اگر از راه اصلی مان دور زدیم، مطمئن باشیم خداوند دستمان را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل به سیدالشهدا از بهترین کارها در شب های قدر است

توسل به سیدالشهدا از بهترین کارها در شب های قدر است