مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-04-21اقتصادي

بانک؛ مانع تولید کشاورزی در ایلام/ باز هم کسی زورش به بانک نرسید


یکی از کشاورزان بخش صالح آباد که قرار بود از طریق دریافت وام و احداث گاوداری موجب کارآفرینی برای مردم شود، به علت خشکسالی پی در پی و عدم ناتوانی در پرداخت اقساط وام توسط بانک اموالش مصادره و بفروش رسید و زندگیش به نابودی کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حمایت از تولیدکنندگان در مناطق محروم باعث شده که مشکلات استان های کم برخوردار کاهش یابد و به سمت خارج شدن از محرومیت بروند؛ اگر موانع سر راه تولید کنندگان و کارشکنی بانک ها از بین برود قطعاً تولیدکنندگان امیدبخش این مناطق خواهند بود.

یکی از مناطق محروم و کم برخوردار، استان ایلام به دنبال پتانسیل های خاص خود می تواند با تولید و کارآفرینی به زودی از این محرومیت بیرون آید و تحقق این امر به همت مسئولینی که جهاد گونه کار کنند وابسطه است.

  بخش صالح آباد یکی از مناطق مستعد حوزه کشاورزی و دامپروری است که تولیدکنندگان می توانند با احداث گاوداری های گوشتی و شیری باعث رونق منطقه و حتی استان شوند.

  اما موانعی که بانک ها ایجاد می کنند تولید و زندگی مردم و تولید کنندگان را به نابودی می کشاند؛ حمایتی از طرف این بانک ها برای تولید کنندگان وجود ندارد و آنها به فکر سود و منافع خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک؛ مانع تولید کشاورزی در ایلام/ باز هم کسی زورش به بانک نرسید

بانک؛ مانع تولید کشاورزی در ایلام/ باز هم کسی زورش به بانک نرسید