مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 22:422022-04-20اجتماعي

4پاسگاه محیط بانی در آذربایجان غربی احداث می شود


مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی گفت: پاسگاه های محیط بانی در مناطق گدار، قلعه قصاب، ضلع جنوبی پارک ملی دریاچه ارومیه و فسندوز میاندوآب احداث می شود.

- ، سعید شهند روز چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به نامگذاری دوم اردیبهشت به نام زمین پاک با هدف افزایش توجهات به مسئله محیط زیست اظهار کرد: برگزاری کارگروه مدیریت پسماند، میز خدمت، پاکسازی نمادین روستای بند ارومیه، بازدید از سایت های دفع پسماند و واحدهای صنعتی و نواختن زنگ زمین پاک از جمله برنامه های است که در هفته زمین پاک برگزار می شود.

وی ادامه داد: پاسگاه های محیط بانی در مناطق گدار، قلعه قصاب، ضلع جنوبی پارک ملی دریاچه ارومیه و فسندوز میاندوآب در جهت تشدید حفاظت از مناطق تحت حفاظت در حال ساخت است.

شهند با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اداره کل توجه ویژه به مناطق تحت مدیریت خود است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 670 هزار هکتار از اراضی ملی استان به عنوان مناطق تحت مدیریتی در اختیار اداره کل حفاظت از محیط زیست استان قرار گرفته و علاوه بر این پارک ملی دریاچه ارومیه، مراکان ماکو، میر آباد سردشت، فسندوز میاندوآب و گدار نقده نیز از جمله مناطق تحت مدیریتی در استان است.

سرپرست اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی اظهار کرد: دو پناهگاه حیات وحش، یک اثر ملی غار سهولان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4پاسگاه محیط بانی در آذربایجان غربی احداث می شود

4پاسگاه محیط بانی در آذربایجان غربی احداث می شود