مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 21:522022-04-20سياسي

آغاز مجدد «سه شنبه های مهدوی» در پردیس فارابی قم


مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی، اجرای برنامه «سه شنبه های مهدوی» در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران (پردیس فارابی قم) از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی کانون دانشجویی انتظار، حجت الاسلام محسن کهتری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در خصوص اهمیت برنامه سه شنبه های مهدوی در دانشگاه گفت: یکی از موضوعات تاثیر گذار و دارای اولویت برای برنامه های فرهنگی، فعالیت های مرتبط با امام زمان(عج) و مهدویت است.

وی ادامه داد: این برنامه ها به دانشجویان کمک می کند تا بتوانند از فضای ناامیدی فاصله بگیرند و در هر سختی و تلاشی، پشت و پناه و یاوری برای خود بشناسند که در تمام اوقات می تواند به یاری و کمک آن ها بیاید.

کهتری تصریح کرد: توجه و یادکردن از امام عصر(عج)، یادکردن از همه فضایل و خوبی هاست و یکی از برنامه های خوب و ارزشمند کانون های مهدوی در دانشگاه های کشور برگزاری برنامه سه شنبه های مهدوی است که با ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان و برگزاری برنامه های متنوع، برای لحظاتی یاد و نام امام مهربانی ها را در بین دانشجویان و دانشگاهیان زنده کرده و به ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجدد «سه شنبه های مهدوی» در پردیس فارابی قم

آغاز مجدد «سه شنبه های مهدوی» در پردیس فارابی قم